Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere göre kuruluşlmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun site analizleri yürekin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize ulamak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, uğraş, gelir ve alaka alanları üzere değişlemkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işlemletmeniz yürekin farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok üstünlük katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, müsait maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı mübadele fiilen akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin mazi plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değişlemti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle müşterek artık “ne istersem onu hileırım” dönemi esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa gözcü kocaman rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bili ve haberleşme teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına tokuşma iş proseslerini değişlemtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk antraktştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Ama izleme eden yıllarda internet site çhileışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi yalnızca üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sürdürmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da teşhistıldığı bir kimlik belgesi olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir bahis daha var, o da şu: Web dizayn ve yazılım çhileışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çhileışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web dizayn adı altında esaslayıp şirketin hakiki finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biriyi projenin ahit zarfında üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sakır sakır cenahınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine bağlı. Kısaca yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, sonunda istenilen özetları vermemektedir.