Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek yürekin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ayrıntılı açıklamalarını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en kırık dökük ve en yararlı malum sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu temas noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak yürekin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri çıbanarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine birliklar ve beceri özetler ya da iş özetleri için bilgelik yürekerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek adına açılmasını ve okunmasını çıkarmak yürekin şayan bahşetmek eleştiri önem taşır. Kişiye özel yürekerik ve alaka çekici teklifler iştirakı çoğaltmak dair çok işleme yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve alaka çekici olmalıdır. Bununla yanında çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge kurmak zorundasınız. Video pazarlama Video en çelimlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Meze ve tetebbu yürekin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama marka üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C yürekerik pazarlama stratejilerinin yıllardır ibik taşı konumunda. Video onaylamak, içeriğinizi henüz okkalı insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü yön sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment özendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği alaka çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, muayyen bir hedef kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en yüce sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün er aşamalarında B2B kameraları ile ilgilantı kurmak yürekin harika bir mevzi. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı yürekerik türlerine iye olsa da bütünü oldukça video/tasvir odaklıdır. Bu nedenle yürekerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden ne iletmek istediğinizi her saat delik önünde bulundurun ve buna için kombinezon mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği yürekin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yararlı şekilde anlamak yürekin sayısal pazarlama taktiklerini temelli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz okkalı etkili kullanıcıya iye. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde endamsız ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Ama sosyal medyada başüstüneğu kabil mesajlar endamsız ve öz olursa kuvvetli hale gelir. Pazarlama ekipleri, sırf metin yürekeren endamsız ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif yürekerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece alaka çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, içeriğiniz hedef kitlenizin amaç ve alaka kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme yürekin şayan sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, sava bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kez kartları kabil yürekerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün yürekeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Sonunda, taharri neticelerinda henüz faziletli sıralarda ve henüz kesif görülür, içeriğinize trafik artışı sağlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web içeriğinizde yararlı fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz okkalı sözcükten oluşan ifadeler) tutmak SEO’nuzu henüz yararlı hale getirir, trafik ve dönüştürme dair henüz faziletli skorlar sağlar. Güçlü itibarlı üçüncü yön sayfalardan uzvi birliklar koymak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir birlikya gelen her tıklama yürekin ödeme mimarilır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin yürekerik temizışlarında hayallenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), yüce bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve ilgilantı göstermesi yürekin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çkırmızıışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tenasüpını (henüz okkalı tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.