Potansiyel müşterilerinizin ve müşterilerinizin yaptıklarınızı açıklamasının temel yollarının listesini alın ve bunları Google’ın kendi anahtar kelime aracı gibi anahtar kelime araçlarına veya WordStream’in anahtar kelime aracı gibi araçlara girmeye başlayın: WordStream’in SEO için Ücretsiz Anahtar Kelime Aracı Ek olarak, mevcut bir siteniz varsa, muhtemelen zaten arama motorlarından biraz trafik alıyorsunuzdur. Bu durumda, hangi terimlerin trafik sağladığını (ve hangileri için biraz daha iyi sıralama yapabileceğinizi) anlamanıza yardımcı olması için kendi anahtar kelime verilerinizden bazılarını kullanabilirsiniz. Maalesef Google, insanların aradıklarıyla ilgili pek çok bilgiyi analiz sağlayıcılarına sunmayı bıraktı. Google, bu verilerin bir kısmını ücretsiz Web Yöneticisi Araçları arayüzünde kullanıma sunar (bir hesap oluşturmadıysanız, bu, hem arama sorgusu verilerini ortaya çıkarmak hem de çeşitli teknik SEO sorunlarını teşhis etmek için çok değerli bir SEO aracıdır). Potansiyel müşterilerinizi anlamak için zaman ayırdıktan, rakiplerinize ve ilgili sitelere trafik çeken anahtar kelimelere baktıktan ve kendi sitenize trafik çeken terimleri inceledikten sonra, akla gelebilecek hangi terimleri anlamak için çalışmanız gerekir.