Hamur SEO

Tersine, hiç kimse bir anahtar kelimeyi aramıyorsa, içeriğinizi arama yoluyla bulabilecek bir kitle yoktur. Alaka düzeyi – Bir terim sık sık aranabilir, ancak bu, potansiyel müşterilerinizle alakalı olduğu anlamına gelmez. Anahtar kelime alaka düzeyi veya bir sitedeki içerik ile kullanıcının arama sorgusu arasındaki bağlantı, çok önemli bir sıralama sinyalidir. Rekabet – Daha yüksek arama hacmine sahip anahtar kelimeler önemli miktarda trafik çekebilir, ancak arama motoru sonuç sayfalarında birinci sınıf konumlandırma için rekabet yoğun olabilir. Öncelikle, potansiyel müşterilerinizin kim olduğunu ve neyi arama olasılıklarının yüksek olduğunu anlamanız gerekir. Oradan anlamanız gerekir: Ne tür şeylerle ilgileniyorlar? Ne tür sorunları var? Yaptıkları şeyleri, kullandıkları araçları vb. Tanımlamak için ne tür bir dil kullanıyorlar? Başka kimden bir şeyler alıyorlar? Bu soruları yanıtladıktan sonra, ek anahtar kelime fikirleri bulmanıza ve etrafına bazı arama hacmi ve rekabet ölçütleri koymanıza yardımcı olacak olası anahtar kelimeler ve alan adlarından oluşan bir başlangıç ​​”başlangıç ​​listesine” sahip olacaksınız.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

https://damlasulamasistemleri.name.tr/ https://dijitalpazarlamasirketi.name.tr/ https://icmimar.name.tr/ https://tarihieskiyunanevleri.name.tr/ https://facebooksosyalmedyadanismanligi.name.tr/ https://whichdosports.enpatika.com/ https://howtoinvest.enpatika.com/ https://whatexchangeisthecoin.enpatika.com/ https://whatisprefab.enpatika.com/ https://howmuchissilver.enpatika.com/
puff bar elektronik sigara
Puro Satın Al
instagram takipçi satın al